Doprava a platby

Možnosti a ceník dopravy

ZásilkovnaOsobní odběr v sítí Zásilkovna.czCena 35 Kč, od 3 000 Kč zdarmaDoba doručení 1-3 pracovní dny
DPDDoručení kurýrem společnosti DPDCena 65 Kč, od 3 000 Kč zdarmaDoba doručení 2-3 pracovní dny
Česká poštaBalík do ruky od České poštyCena 100 Kč, od 3 000 Kč cena 40 Kč, od 10 000 Kč zdarmaDoba doručení 2-3 pracovní dny
Česká pošta - doporučené psaníDoporučené psaní od České poštyCena 35 KčDoba doručení 2-3 pracovní dny

 

Zásilkovna

Zásilkovna.cz je vhodná pro všechny, co si chtějí svoji zásilku pohodlně vyzvednout osobně na jednom z 1300 výdejních míst v ČR. Výdejní místa naleznete v každém městě nad 5 000 obyvatel, kompletní seznam výdejních míst naleznete na webu Zásilkovny.

Díky čárovým kódům je odbavení velice rychlé a pohodlné, zabere pouze několik vteřin. Vaše zásilka je běžně připravena k vyzvednutí již druhý den od odeslání.

Cena 35 Kč, při nákupu nad 3 000 Kč je doprava zdarma.

 

DPD

Doručení skrz zásilkovou službu DPD doporučujeme všem, kteří preferují doručení přímo na vlastní adresu. Zboží je doručováno v pracovní dny od 9:00 do 18:00, přesný výběr hodiny dodání není možný, ale DPD Vás bude předem informovat o době doručení. Při expedici zásilky Vám zašleme na Váš email číslo balíku, takže jej můžete sledovat a informovat se o stavu doručování.

Reklamace: V případě, že přijde zásilka (obal) zjevně poškozena, je nutné vadu oznámit řidiči a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.

Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě. Řiďte se vždy dle aktuálních Obchodních podmínek!

Cena 65 Kč, při nákupu nad 3 000 Kč je doprava zdarma.

 

Česká pošta

Balík do ruky od České pošty doporučujeme všem, kteří nejsou pravidelně na dodací adrese a v případě nepřítomnosti preferují uložení zásilky na poštu. Zásilku je pak možné vyzvednout do 7 dnů na poště, nebo lze lhůtu i prodloužit. Balík je zpravidla doručován do 24 hodin od podání, většinou v časovém intervalu 8-14 nebo 13-19. O době doručování Vás česká pošta upozorní pomocí sms zprávy. Více informací naleznete na webu České pošty.

Reklamace: V případě převzetí zásilky poškozené během přepravy je nutno tuto skutečnost reklamovat u České pošty okamžitě, případně následující pracovní den!

Cena 100 Kč, při nákupu nad 3 000 Kč je doprava za zvýhodněnou cenu 40 Kč, při nákupu nad 10 000 Kč je doprava zdarma.

 

Česká pošta - doporučené psaní

Doporučené psaní od České pošty je vhodné pouze pro objednávky obsahující příslušenství ke kamerám, případně jiné drobné předměty. Jedná se o levnou dopravu přímo na Vaší adresu. Doporučený dopis nelze kombinovat s platbou na dobírku.

Cena 35 Kč.

 

Možnosti plateb

Platba bankovním převodem

Po odeslání objednávky Vám bude na e-mailovou adresu odeslán příkaz k úhradě. Pokud máte účet u FIO banky, zaznamenáme Vaši úhradu do 15 minut. V ostatních případech může vzhledem k bankovním převodům připsání trvat 1-3 pracovní dny.
V případě platby v EUR z České republiky, bankovních převodů z jiných zemí než je ČR a SR nás prosím kontaktujte, dodáme Vám bližší informace jak provést platbu.
Bankovní převod je zdarma, respektive se řídí ceníkem Vaší banky.

Platba dobírkou

Zboží zaplatíte přepravci při dodání, nebo při převzetí osobně.
Poplatek za dobírku je 25 Kč.

Kartou online nebo rychlým bankovním převodem

Pokud vlastníte platební kartu, která umožňuje platby na internetu, můžete ji využít k úhradě zboží online. Na konci objednávky jen zadáte své šestnáctimístné číslo karty a CVC/CVV kód. Nemusíte se obávat, přenos informací je šifrovaný a tedy naprosto bezpečný, prodejce ani nikdo ze zaměstnanců neuvidí žádné důvěrné informace o transakci, informace předáváte přímo bance.
Platbu pomocí platebních karet zprostředkovává firma GoPay. Transakce je vyřízená během několika minut.
Platba kartou online i rychlé bankovní převody jsou zdarma.

 

Často kladené dotazy

Je možné si zboží převzít osobně?

Ano, je možné využít vyzvednutí na výdejních místech sítě Zásilkovna.cz. Osobní odběr je s poplatkem 35 Kč, při nákupu nad 3 000 Kč je doprava zdarma. Na výdejních místech je možné platit v hotovosti, platba na dobírku je s poplatkem 25 Kč.

Mohu změnit přepravce/způsob platby?

Prosím kontaktujte naší zákaznickou podporu telefonicky na +420 228 226 763 nebo emailem: info@nejlepsiautokamery.cz.

Jaká je dodací lhůta?

Většina objednávek je dodána nebo připravena k vyzvednutí do 2-3 pracovních dnů od zadání objednávky. Pokud potřebujete objednávku dodat rychleji, kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu telefonicky na +420 228 226 763 nebo emailem: info@nejlepsiautokamery.cz, určitě pro Vás nalezneme řešení.

Další odpovědi na často kladené otázky můžete najít na stránce FAQ.


Jak vybrat kameru?