FAQ – často kladené otázky
Připravili jsme pro Vás seznam otázek a odpovědí, na které se nás zákazníci nejvíce ptají. Zkuste Váš dotaz najít ihned zde. Pokud se Vám odpověď nedaří najít, nebo potřebujete vědět víc, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu emailem na info@nejlepsiautokamery.cz nebo telefonicky na číslo +420 228 226 763.
Nákup
- Musím být registrován v obchodě, abych mohl nakoupit?
- Ne, registrace není potřeba. V prvním kroku objednávky klikněte na „OBJEDNAT BEZ REGISTRACE“ a vyplňte prosím Vaše údaje nutné k vyřízení objednávky.
- Lze nakoupit i telefonicky?
- Jak můžu za zboží zaplatit?
- Jaké druhy přeprav nabízíte, kolik stojí a jak dlouho budu na zboží čekat?
- Všechny informace, včetně doby doručení a cen za přepravu naleznete na stránce Poštovné a platby.
- Mám již objednáno, kde zjistím v jakém stavu je moje objednávka?
- O průběhu vyřizování Vaši objednávky Vás budeme informovat e-mailem. Pokud máte u nás vytvořen účet, klikněte v něm na HISTORII A DETAILY MÝCH OBJEDNÁVEK. Zde uvidíte výpis vašich objednávek, včetně všech dokladů.
- Výrobek se mi nelíbí, chtěl bych ho vrátit, můžu?
- Samozřejmě, zboží můžete vrátit ve lhůtě 14ti dnů od zakoupení. Zboží nesmí jevit žádné známky poškození ani opotřebení. Více se dozvíte v našich obchodních podmínkách.
- Za jak dlouho od objednání obdržím zboží?
- Při objednání do 13:00 můžete zboží obdržet již do druhého dne v závislosti na volbě přepravy. Více informací naleznete stránce Poštovné a platby.
- Je možné zboží vyzvednout osobně?
- Osobní odběr je možný skrze výdejní místa Zásilkovna.cz. Více informací naleznete na stránce Poštovné a platby.
Reklamace
Servis
Pokud se Vám odpověď nedaří najít, nebo potřebujete vědět víc, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu emailem na info@nejlepsiautokamery.cz nebo telefonicky na číslo +420 228 226 763.